vineri, 17 februarie 2012

Piuneze si elastic

Publicat de Roxana la 2/17/2012 11:16:00 a.m.
Pentru aceasta activitate aveti nevoie de:
-piuneze pentru tabla de pluta ( sunt mai inalte si colorate )
-o tabla de pluta ( eu am folosit o plansa de lemn de la un puzzle incastru )
-elastice colorate

Am batut piunezele in plansa, in forma de triunghi, patrat, cerc, dreptunghi. Fiecare forma geometica cu alta culoare.
David a sortat elasticele dupa culoare, apoi le-a potrivit pe piuneze, formand astfel cate o forma geometrica.
Aceasta activitate, la noi a avut un mare succes, o pot plasa printre favorite.









7 comentarii:

  1. foarte interesant si frumos :)
    se vede ca-i place!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte interesant si frumos!
    se vede ca-i place :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ii plac foarte mult activitatile, sa se joace organizat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb! Si Iuliei i-a placut! Am creat multe patrate si triunghiuri si cerculete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, ma bucur ca ati incercat activitatea si a avut succes :)

      Ștergere
  5. daaa, e foarte interesanta activitatea!
    ne-am jucat si noi asa.:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez