sâmbătă, 23 iunie 2012

Orez colorat

Publicat de Roxana la 6/23/2012 10:35:00 a.m.
Dupa o idee vazuta la Little Lucky si ursuletinazdravani, ieri am colorat si noi orez. Nu am avut vopsea de oua, asa ca am cautat un inlocuitor. Cum altceva nu aveam prin casa decat niste guase, am zis ca merita sa incerc.
Si a mers! Avem orez colorat.


Am folosit culorile verde,rosu,galben si albastru.


Am pus orezul si vopseaua intr-un castronel si cu o lingura am amestecat. De fapt, aceasta operatiune a facut-o cu mare placere David.


Dupa ce s-a uscat, David s-a jucat cu el facand transfer cu lingurita dintr-un borcan in altul.
Acest orez ne va ajuta sa invatam alfabetul. 
Activitatea I spy with my little eyes am vazut-o la Camelia si Raluca.


5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. A iesit tare bine. Oricum era singura solutie, vopsea de oua nu am gasit nicaieri si nici colorant alimentar.

      Ștergere
  2. ti-a iesit tare, tare frumos!!! e super orezul asta colorat...poti face atatea chestii cu el :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma topesc dupa el, asa ma binedispune cand privesc borcanelele. Ca sa nu mai zic ce mult ii place si fetitei :) E super ideea cu orezul colorat!

      Ștergere
  3. O idee tare frumoasa! Joaca noastra cu orez colorat a durat o zi intreaga si cred ca nu s-a terminat inca! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez