joi, 1 noiembrie 2012

Balul florilor - concurs

Publicat de Roxana la 11/01/2012 09:44:00 a.m.

Balul florilor, scrisa de Sigrid Laube si tradusa de Madalina Rontescu, aparuta la editura Cartea Copiilor, e o carte deosebita, in care legumele si fructele prind viata, datorita ilustratiilor lui Silke  Leffler. 
Mesajul principal, transmis de autoare, e toleranta si acceptarea diferentelor. Prin intermediul personajelor, foarte frumos conturate, copilul invata despre legume si flori.


Subiectul cartii e un Bal al Florilor, la care domnul Conopida si domnisoara Morcov doresc sa participe. Legumele auzind dorinta lor, se opun participarii acestora la bal, pe motiv ca legumele si florile sunt lumi diferite. 
Fara sa tina cont de parerea celorlalti, domnul Conopida si domnisoara Morcov pleaca la petrecere.

"Astăzi are loc Balul florilor. Deşi n-au fost invitaţi, domnul Conopidă şi domnişoara Morcov se duc la petrecere.  

Ajunsi acolo, nu au o primire prea buna din partea florilor. Cu toate acestea, domnul Conopida si domnisoara Morcov se duc pe ringul de dans si distractia incepe.

Sala e înmiresmată, freamătă şi răsună de cântece. Domnul Levănţică, parfumat şi elegant, dansează plin de însufleţire cu o Roză răpitoare, rotindu-se iar şi iar prin toată sala. La sosirea neobişnuiţilor oaspeţi, florile sunt uimite şi revoltate: asemenea îndrăzneală din partea unor legume nu s-a mai văzut! Dar domnul Conopidă şi domnişoara Morcov se avântă curajoşi pe ringul de dans şi-i farmecă pe toţi cu Tangoul-castraveţilor! 


Florile vazand cat de frumos danseaza legumele, incep sa aplaude si astfel cele doua lumi diferite ajung sa se imprieteneasca si sa petreaca impreuna o seara minunata.

Am pregatit pentru voi un mic concurs, darul meu e cartea Balul florilor, care noua ne place tare mult.
Ca sa va inscrieti la concurs trebuie sa dati like paginii de facebook Mami, joaca-te cu mine! si sa lasati un comentariu ca vreti cartea. 
Concursul ramane deschis pana pe 8 noiembrie, iar castigatorul va fi ales de random.org


33 de comentarii:

  1. Like am dat de mult, ma inscriu prima :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar placea sa primesc aceasta carte pentru nepoteii mei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem primii?? Sigur, dorim cartea!! Multumim frumos pentru concurs!
    Si succes tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) poti sa stergi comentariul asta|! :))) ce amuzant , am postat in acelasi timp :))

    RăspundețiȘtergere
  5. da,da si noua ne-ar placea cartea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Noi am avut-o si am daruit-o unei fetite. Este o carte superba!! O vrem, normal :)
    Like de la noi ai de mult :)

    RăspundețiȘtergere
  7. OOO, ce frumoasa e cartea! Ne-o dorim si noi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu vreau e ft frumoasa cartea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu cu Ana-Maria, fetița mea, am inventat un joc, prin care legumele din farfurie care trebuiesc mâncate, intră la o petrecere în burticile noastre și se distrează...e uimitoare asemănarea, mai ales că n-am văzut cartea asta până acum, așa că mi-aș dori să putem citi și varianta din carte. Abia așteptăm!

    RăspundețiȘtergere
  10. superba descrierea! iar baietelului meu sigur i-ar placea o astfel de carte. Mult succes tuturor! si multumim pentru concurs

    RăspundețiȘtergere
  11. Like am dat de mult si am dori si noi cartea, pare interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-ar place si mie cartea pentru baieti:) am dat like!

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am dat like mai demult :)
    Ma inscriu si eu la concurs! Bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce draguuut! Daca nu o castigam, o vom cauta in librarie! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoasa carte! mi-as dori-o si eu pentru baietelul meu! dam si like acum :)

    Ana Marinescu

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu ma inscriu, mi-as dori cartea pentru fiica mea!

    RăspundețiȘtergere
  17. like e dat demult;cartea o avem demult; prietene suntem demult :)))
    nu particip la concurs,dar te felicit pentru concurs :)
    cartea aleasa este deosebita! ii invata pe copii sa fie open-minded si sa accepte pe cei din jur asa cum sunt: diferiti! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. este o carte deosebita si imi doresc mult aceasta carte

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma inscriu si eu, pentru a darui carticica (daca o voi castiga) fetitei nasilor nostri :).

    RăspundețiȘtergere
  20. asa, fii atenta: pentru tine si numai pentru tine ma inscriu in concursul tau. asa ca... sa faci bine sa-mi dai mie cartea!:)))))

    RăspundețiȘtergere
  21. si noi am vrea cartea,suntem deja fani pe Fb!Emilia Gheorghe

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna seara! Si noi ne dorim aceasta carte!

    RăspundețiȘtergere
  23. Like-ul este dat de mult :) Deci participăm și noi :)

    RăspundețiȘtergere
  24. vrem si noi aceasta carte minunata,like am dat de mult.

    RăspundețiȘtergere
  25. Si eu imi doresc cartea pentru Alinuta si Mihaita! Am dat like pagini si am lasat si acolo un comentariu. Acolo sau aici trebuia?

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumim pentru concurs!
    Ne dorim si noi cartea. Ilustratiile sunt extraordinar de frumoase iar mesajul mai trebuie reamintit cateodata si la cei mari.
    Anca D.

    RăspundețiȘtergere
  27. Like am dat de mult timp..va citim cu mare drag si ne-am dori si noi carticica.

    RăspundețiȘtergere
  28. Ne dorim si noi cartea :) Amalia P.

    RăspundețiȘtergere
  29. Si noi suntem aici! Blogul tau este minunat si de mare ajutor pentru parinti si bucurie pentru cei mici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez